Actuació administrativa automatitzada
S’entén per actuació administrativa automatitzada qualsevol acte o actuació realitzada íntegrament a través de mitjans electrònics per una Administració pública en el marc d’un procediment administratiu i en la qual no hi hagi intervingut de manera directa un empleat públic.
Només són susceptibles d'actuació administrativa automatitzada els actes que es puguin adoptar amb una programació basada en criteris i paràmetres objectius. L'actuació administrativa automatitzada no afecta la titularitat de la competència dels òrgans administratius ni les competències atribuïdes per a resoldre els recursos administratius.
Registre electrònic d'entrada, digitalització de documents i rebut amb número de registre
- Sistema d'Informació:
- Registre electrònic
- Sistema d'Informació GDMatrix
- Les auditories es realitzen:
- En funció de les adequacions a normativa (ENS, ENI...)
- A petició de l’òrgan responsable del procediment
- Classificació segons ENS:
- Nivell de seguretat MITJÀ
- Expedient aprovació: G0632023000013
- Finalitat: Registre d'entrada electrònic
- Òrgan que defineix les especificacions funcionals: Oficina d'assistència en matèria de registres
- Òrgan responsable a efectes d'impugnació: Alcaldia - Presidència
- Òrgan responsable de la programació, manteniment i supervisió de la solució informàtica: Departament Sistemes Informació
- Òrgan responsable del control de qualitat i l'auditoria de la solució informàtica: Departament Sistemes Informació
- Publicitat del document, en cas que tingui CSV.