Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
14/03/2025 14:32:58

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Ofertes de treball

Capçalera i títol

ADMINISTRATIU/IVA AT. CLIENT
07/03/2025
Codi oferta:
175460
Municipi:
SANT FELIU DE LLOBREGAT
Descripció del lloc de treball:

URGENT Empresa de disseny i fabricació de mobiliari de bany, cerca administratiu/iva pel departament d'atenció al client.

Les tasques que realitzarà són les següents: atenció telefònica al client i resolució de consultes de clients per correu electrònic, organització de les ofertes i comandes, tramitació i introducció de comandes al sistema.

Concretament desenvoluparà les següents funcions:

  • Realització de pressupostos, notificació al departament de producció, contacte amb proveïdors per fer les comandes i el seu seguiment.
  • Seguiment de les comandes amb el departament de producció i de magatzem per assegurar l'entrega de les comandes als clients.
  • Atendre les consultes del clients i seguiment de les incidències que es puguin produir en coordinació amb els diferents departaments (tècnics, comercials, logístics, magatzem,.. ).
Condicions laborals:
Tipus de contracte:
Indefinit
Durada:
Indefinit
Continuïtat:
Jornada:
Completa
Conciliació:
No
Teletreball:
No
Horari:
De dilluns a dijous de 8:30 a 17:30 h. (amb la pausa per dinar) , divendres jornada intensiva de 8 a 15 h.
Sou brut:
24000 €/any
Pagues extres:
Prorrateig de pagues extres mensual
Formació reglada:
  • CFGS
    ADMINISTRACIÓ I FINANCES
    Obligatori
  • FP2
    ADMINISTRATIVA
    Obligatori
Competències tècniques:
  • ERP sage 200.
Competències digitals:
  • Ús de correu electrònic
    Nivell:
    Avançat
    Obligatori
  • Programes de càlcul
    Excel
    Nivell:
    Mitjà
    Obligatori
Competències lingüístiques:
  • Castellà
    Nivell oral:
    Domini
    Nivell escrit:
    Domini
    Obligatori
  • Català
    Nivell oral:
    Domini
    Nivell escrit:
    Domini
    Obligatori
Competències transversals:
  • Comunicació
    Capacitat de comunicació i empatia amb els clients o agents comercials. Coordinació i capacitat de resolució de possibles incidències o consultes.
    Nivell:
    Alt
  • Treball en equip
    Capacitat de coordinació i treball en equip amb altres departaments.
    Nivell:
    Superior
  • Organització i planificació
    Capacitat d'organització, planificació i priorització de les tasques. Donar resposta a incidències i fer un seguiment proactiu de les mateixes.
    Nivell:
    Superior
  • Iniciativa i autonomia
    Capacitat de donar una resposta àgil a les diferents consultes en relació al departament d'administració.
    Nivell:
    Alt
Altres requisits:
Experiència prèvia:
2 anys
Salta a la part superior