3147 - Comunicacions d'emergència i incidències en matèria de seguretat ciutadana
- Àmbit gestor:
- Objecte:
- La finalitat de les comunicacions d'emergència i incidències en matèria de seguretat ciutadana és gestionar les comunicacions entre els cossos de seguretat i la ciutadania (app seguretat ciutadana, Gravació trucades 092,...)
- Categories de les dades:
- Dades identificatives
- Dades relatives a les circumstàncies socials
- Dades recollides en l'exercici de la potestat sancionadora
- Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
- -Jutjats i tribunals de Justícia
- Conservació de les dades:
- Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
- Encarregat de tractament:
- Codi avaluació:
- Licitud tractament (art61 RGPD):
- El compliment d'obligacions legals
- Codi avaluació:
- Mandat:
- Conservació permanent en tant no hi ha dictàmens ni TAAD
- Mitja de recollida:
- Norma o base legal habilitant :
- La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
- Normativa:
- -Exercici de les competències pròpies de l'Administració Local d'acord amb l'article 25.2 apartat f) de la Llei reguladora de les Bases de Règim Local.
-6 derivada de l'article 53.1 apartat e) de la Llei Orgànica 2/1986, de 13 de març, de Forces i Cossos de Seguretat
- Persones afectades pel tractament:
- Personal al servei de l'Administració (directius inclosos)
- Ciutadania
- Servei que presta l'encarregat :
- Sistema de tractament :
- Transferències internacionals :
- No hi ha transferència internacional de dades.
- Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
Tornar al cercador de sèries