1458 - Processos selectius de personal
- Àmbit gestor:
- Objecte:
- La finalitat dels processos selectius de personal és l'establiment de les normes que de manera uniforme han de regir les convocatòries per la selecció del personal funcionari de carrera i de personal laboral fix de l'Ajuntament
- Categories de les dades:
- Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
- Codi de classificació:
- Codi expedient:
- Conservació de les dades:
- Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
- Encarregat de tractament:
- Codi avaluació:
- Licitud tractament (art61 RGPD):
- El compliment d'obligacions legals
- Codi avaluació:
- Règim d¿accés: accés restringit, sense perjudici d'accés parcial. Motivació: Majoritàriament poden contenir dades personals que no són ni merament identificatives amb l`organització, funcionament o activitat pública de l`Administració ni dades personals de categories especials. Ocasionalment poden contenir dades personals merament identificatives i dades personals de categories especials de l`art. 9.1 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d¿abril de 2016. Vigència de la restricció: fins que s¿elimini l¿expedient. En el cas de documentació de conservació permanent, per a les dades personals de categories especials, aquesta restricció queda sense efecte als 25 anys des de la mort de la persona interessada i, si es desconeix la data, als 50 anys des de la producció del document. Per a la resta de dades personals, aquesta restricció queda sense efecte als 30 anys des de la producció del document. Fonamentació jurídica: art. 23, 24.1, 24.2 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 del desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 15.1, 15.2, 15.3 i 16 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d¿arxius i gestió de documents.
- Mandat:
Conservació permanent de les actes i els acords del tribunal qualificador, les llistes definitives d’admesos, el model de proves i les resolucions. Eliminació total de la resta de documentació. Termini: un cop sigui ferma la resolució de la convocatòria i el nomenament o contracte del personal.
- Mitja de recollida:
- Norma o base legal habilitant :
- La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
- Normativa:
-Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
-Llei de l'Estatut dels Treballadors
-Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
-Decret 214/1990, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals
-Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- Persones afectades pel tractament:
- Ciutadania
- Personal al servei de l'Administració (directius inclosos)
- Servei que presta l'encarregat :
- Sistema de tractament :
- Transferències internacionals :
- No hi ha transferència internacional de dades.
- Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
Tornar al cercador de sèries