Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
27/12/2024 04:11:25

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1379 - Contractacions d'obres

  • Àmbit gestor:
    • Oficina de Contractació, Compres i Gestió patrimonial
  • Objecte:
    • La finalitat dels contractes d'obres és aquell que té per objecte la realització obres o l'execució d'algun dels algun dels treballs enumerats en el Plec contractual, segons la normativa vigent, així com la realització per qualsevol mitjà d'una obra que respongui les necessitats especificades per l'Ajuntament
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
    • Dades tributàries o econòmico-financeres
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • No estan previstes
  • Codi expedient:
    • COBR, APCO, CAOB, CMOB, CROB, CSOB, CPOB, AREC, CERO, DEFI, RCPP, REAN, MOCD, AVAL, ACCS, CMND, DGAV, GARA, MODC, COB1, ADCO, COB2, G487
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Encarregat de tractament:
    • N/A
  • Codi avaluació:
    • 235
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El compliment d'obligacions legals
  • Codi avaluació:
    • Accés lliure. En cas que concorri algun límit que hagi de prevaler, accés parcial,
  • Mandat:
    • Conservació permanent del contracte, el plec de clàusules, les prescripcions tècniques, la liquidació definitiva, el pressupost addicional, si n¿hi ha, del projecte d¿obra si aquest també és objecte del contracte, i destrucció total de la resta de documentació. Termini quinze anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l¿acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l¿adjudicació i no hagi estat recollida
  • Mitja de recollida:
    • -Documentació
  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • -Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
      -Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
  • Persones afectades pel tractament:
    • Càrrecs electes
    • Ciutadania
    • Persona física (autònom)
    • Persones jurídiques
    • Entitats sense personalitat jurídica (Associació de veïns i comunitat de propietaris)
  • Servei que presta l'encarregat :
    • N/A
  • Sistema de tractament :
    • -BPM -Vortal
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 15- Contratación

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior