Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
22/12/2024 19:33:04

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Tramitació electrònica
Tràmits, gestions i registre electrònic

Tramitació electrònica - Tràmits, gestions i registre electrònic

Dades informatives

Celebració de matrimoni civil

La llei 35/1994, de 23 de desembre, faculta els alcaldes i alcaldesses per celebrar matrimonis civils. Per determinar les condicions que regularan la celebració d'aquestes cerimònies, les clàusules que s'enumeren a continuació tenen com a finalitat assenyalar el procediment per a les persones que vulguin fer ús d'aquesta opció per a contraure matrimoni.

Com es fa?

Tràmits al Registre Civil:

S'ha de demanar cita prèvia a l'Oficina del  Registre Civil de Sant Feliu de Llobregat per lliurar la documentació necessària per iniciar l'Expedient de Matrimoni Civil. El dia de la cita els contraents han d'anar acompanyats de dos testimonis per formalitzar el tràmit 

El Registre Civil expedirà aquest mateix dia als contraents un justificant d'inici d'Expedient on hi constarà la data. El termini per celebrar la cerimònia no podrà ser abans de tres mesos i no podrà excedir l'any a partir d'aquesta data.

Tràmits a l'Ajuntament:

Per Internet:

Realitzant la tramitació en línia disponible en aquesta pàgina, adjuntant l'emprès de sol·licitud emplenat, juntament amb la resta de la documentació.

Per correu postal o presencialment:

Presentar l'imprès de sol·licitud signat amb la documentació adjunta necessària a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o enviar-la per correu postal, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. 

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona major d'edat o emancipada legalment, interessada en celebrar la cerimònia de matrimoni civil a l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat. És necessari que, al menys, una de les dues persones contraents estigui empadronada a Sant Feliu de Llobregat

Quan es pot fer?

Quan els contraents hagin obtingut el justificant d’inici d’Expedient del Registre Civil, s’hauran d’adreçar a l’Alcaldia trucant al 93 685 80 11 o enviant un correu electrònic a matrimonicivil@santfeliu.cat per tal de concretar la data i les condicions de celebració de la cerimònia.

Documentació que cal

  • Imprès de sol·licitud
  • DNI de les persones contraents.
  • Fotocòpia del DNI de les dues persones que actuaran com a testimonis el dia del casament.
  • Justificant d'inici d'expedient al Registre Civil. 

Preus

  • Per casaments amb cerimònia amb flors i música: 155,60 €
  • Per casaments de tràmit: gratuït

Altra informació d'interès

Tipus de cerimònia, lloc de celebració i calendari:

Casament amb cerimònia

Amb persones convidades flors i música:

  • Lloc: Sala dels Àustries del Palau Falguera
  • Calendari: Les dates són fixades per l’Ajuntament i serà necessari consultar la disponibilitat telefònicament amb l’Alcaldia trucant al 93 685 80 11, sempre després d’haver iniciat l’Expedient de matrimoni civil al Registre Civil:
    • De gener a desembre, excepte el mes d’agost: un divendres al mes en horari de tarda i un dissabte al mes en horari de matí.

Casament de tràmit

Amb assistència únicament de les persones contraents i testimonis (gratuïta):

  • Lloc: Alcaldia, a l’edifici de l’Ajuntament, pl. Vila, 1
  • Calendari: de gener a desembre, excepte el mes d’agost: dos divendres al mes en horari de matí.
Tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Llocs on es pot realitzar presencialment
Salta a la part superior