Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
21/12/2024 13:50:35

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Normatives municipals
Normatives en elaboració

Normatives municipals - Normatives en elaboració

Formulari principal

Ordenança reguladora de la instal·lació i funcionament de les terrasses del sector de restauració i similars

Modificació de l'Ordenança, previ anàlisi de la normativa vigent i desenvolupament d'un procés participatiu en el que es puguin debatre els temes relacionats amb les demandes del sector de restauració, les inquietuds dels veïns i ciutadans i els interessos municipals respecte a l'ús de l'espai públic.

Òrgan responsable:

Àrea de Desenvolupament Econòmic i Promoció de la Ciutat. Unitat Gestió d¿Activitats Econòmiques.

Problemes que es pretenen solucionar

Definició dels elements i les característiques que configuren la terrassa amb l'objectiu de crear espais confortables, amb imatge i identitat pròpia, respecte a l'ús del sòl públic i el paisatge urbà i conciliació entre el dret a l'exercici de l'activitat econòmica i els drets del veïnatge i ciutadania en general. 

Objectius de la norma

Regular les condicions d'instal·lació i el funcionament de les terrasses del sector de restauració i similars i la utilització de sòl públic per exercir l'activitat de terrassa

Normativa que desenvolupa

Decret 336/1988, de Reglament del patrimoni.

Proposta de membres de la comissió d'estudi

  • Sr. Juan Francisco López Fernández, President de la Comissió d’estudi. Cinquè tinent d'alcaldia delegat d'Activitat econòmica, indústria, llicencies i ocupació. 
  • Sra. Neus Senin Muñoz, Cap de l’ Oficina Econòmica. 
  • Sra. Ascen Moro Cordero Cap de departament de Govern Obert. 
  • Sra. Cristina Brugarolas Capdevila, Cap de la Unitat d’informació de Base. 
  • Sr. Juan Carlos Sanchez Cap de Seguretat Ciutadana. 
  • Sra. Montse Diaz Galindo, Cap de la Unitat de Medi ambient i gestió d’ emergències. 
  • Sra. Marta Oristrell Santamaria, arquitecte, cap Unitat de Projectes i Obres. 
  • Sr. Òscar Sanz Martínez, jurista de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Promoció de Ciutat, com a Secretari de la Comissió. 

Calendari d'elaboració

Del 14 al 28 de juny de 2021 (ambdós inclosos). Enquestes a ciutadania i a titulars de llicència. L'enquesta a la ciutadania es farà tant a peu de carrer com a través del Decidim.

De l'11 al 30 de juny de 2021. Sessions internes i amb la ciutadania (entitats cíviques, de persones amb discapacitat i amb el sector):

  • 11 juny de 2021, de 9 a 11 hores: Sessió interna amb tècnics municipals al Casal de Joves
  • 28 juny de 2021, de 10.30 a 12 hores: Sessió virtual amb restauració
  • 28 juny de 2021, de 17.30 a 19 hores: Sessió virtual amb restauració
  • 29 juny de 2021, de 17.30 a 19 hores: Sessió presencial amb restauració a Les Tovalloles
  • 30 juny de 2021, de 18 a 19.30 hores: Sessió virtual amb ciutadania i entitats cíviques

Del 14 de juny al 5 de juliol de 2021 (ambdós inclosos). Recepció de propostes a través del portal DECIDIM. 

Setembre de 2021 començament d’ elaboració de la proposta d’ordenança.

El 15 d’octubre de 2021 es va constituir la Comissió d’estudi encarregada de revisar l’Ordenança.

El 4 de setembre de 2023 es modifiquen els integrants de la comissió. Un cop celebrades eleccions municipals (28/5/2024) i constituïda la nova Corporació Municipal (176/2023).

Se celebren 13 reunions per la comissió, en la del 4 de setembre de 2024 tots els integrants aproven el text d’ordenança per ser aprovat pel Ple.

Salta a la part superior