És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.
S’haurà de sol·licitar preceptivament en els supòsits legalment previstos
• En línia a través del tràmit que trobareu en aquesta pàgina
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Es pot presentar en qualsevol moment, de manera previa a l’inici de l’activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
El termini per resoldre la petició d’informe urbanístic és d’un mes.
En els supòsits en què aquest s’ha d’emetre en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.
La no resolució i notificació en el termini establert, permet la continuació de la tramitació per part de la persona interessada, sens perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l’ordenament jurídic.
Ordenança fiscal núm. 9: Annex de taxa per la prestació dels serveis d'intervenció integral de l'administració municipal en les activitats i instal·lacions. Certificat de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic.
La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l’activitat, el termini de caducitat de l’informe, que serà d’un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, transcorregut el qual caldrà tornar-lo a demanar.