L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC) és un servei municipal gratuït que ofereix l’Ajuntament el qual té per objectiu defensar els drets de les persones consumidores, oferint informació, orientació i mediació en la resolució de conflictes relacionats amb el consum.
Aquest tràmit us permet:
Per Internet
Mitjançant el tràmit electrònic que trobareu en aquesta mateixa pàgina i que també us permetrà concertar cita prèvia amb l'OMIC, si inicieu un procés de mediació o demaneu assessorament.
Presencialment
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb aportació de tota la documentació necessària.
Persones consumidores residents i empadronades a Sant Feliu de Llobregat, que actuen en el marc de les relacions de consum per al seu ús particular en un àmbit aliè a una activitat empresarial o professional
Abans d'iniciar la mediació és convenient haver fet, prèviament, la reclamació a l'empresa amb la que s'ha produït el conflicte.
Els requisits per poder sol·licitar una mediació de consum són:
No aplica
Gratuït