Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
Link to Object
Execute action
Identificació
Amb identitat digital
Usuari
Paraula de pas
Entra
Cercador global
Desenvolupament Econòmic i Promoció de la Ciutat
Menú de pàgines al mateix nivell
Presidència
Atenció a la Ciutadania i Administració Oberta
Serveis a les Persones
Territori, Transició Ecològica i Planejament
Desenvolupament Econòmic i Promoció de la Ciutat
Menú interior de widgets
L'Ajuntament - El Consistori
Àrea de Desenvolupament Econòmic i Promoció de la Ciutat
Competències delegades
Presidència de l'Àrea:
Jaume Manyoses Canadell
Aplicació i compliment normativa transparència i protecció de dades
Aportacions a ens i organismes propis o externs (quantia anual inferior 0,2% pressupost)
Aprovació i resolució subvencions import igual o inferior 0,2% pressupost
Convenis amb entitats públiques i privades dins el seu àmbit d'actuació (inferior 0,2% pressupost)
Direcció, coordinació i gestió de l'Àrea i del seu personal
Gestió dels expedients del seu àmbit d'actuació, revocació d'actes i rectificació d'errors
Òrgan de contractació (quantia anual inferior 0,2% pressupost i delegació JGL)
Planificació, coordinació, transversalitat i avaluació de les polítiques de l'Àrea
Signar anuncis oficials, executar i fer complir els acords de l'Àrea
Signar les certificacions de l'Àrea emeses per la Secretaria General
Sol·licituds i acceptacions subvencions dins el seu àmbit d'actuació
Regidoria d'Empresa, Comerç, i Economia Social
Jaume Manyoses Canadell
Foment a la creació i consolidació empresarial
Foment de l'activitat comercial i del sectors de restauració i hoteleria
Foment de l'emprenedoria, cooperativisme i economia social
Formació per a persones emprenedores
Moneda Local
Suport a les entitats de comerciants i als comerços
Regidoria d'Espais d’Activitat Econòmica, Indústria, Llicències i Ocupació
Juan Francisco López Fernández
Finestreta única empresarial
Foment de l'activitat industrial
Formació per a la recerca de feina i la inserció laboral
Impuls de l'economia circular i la sostenibilitat en els PAEs.
Impuls i seguiment de programes ocupacionals
Modernització dels espais d'activitat econòmica.
Servei local d'ocupació
Regidoria de Mercats, Fires i Turisme
Margarita Llongueras Vallès
Fira comercial i industrial
Mercat de marxants
Mercat municipal
Mercats sedentaris
Ocupació de via pública per actuacions relacionades amb activitats
Turisme
Regidoria d'Innovació Oberta i Ciutadana
Juan Francisco López Fernández
Captació, localització i impuls d'economies emergents
Comunitats multi-agent d'innovació oberta orientades a reptes corporatius i de territori
Foment de la innovació digital, social i urbana de la ciutat
Foment d'un model de governança de la innovació orientat a reptes de ciutat
Foment i consolidació de l'ecosistema local d'innovació
Suport en l'assessorament i acompanyament en la transformació digital del teixit social i productiu
Regidoria de Desenvolupament Estratègic
Javier Molina Flores
Captació de fons i atracció d'inversions
Desplegament de nous projectes estratègics amb valor afegit
Gestió de projectes europeus
Implementació de l'estratègia Agenda 2030
Pla local d'acció de l'Agenda Urbana
Planificació, gestió i seguiment dels projectes i plans d'actuació associats amb el soterrament
Promoció de ciutat.
Decrets relacionats:
Decret 5380/2024, de data 31 d'octubre. Modificació de la delegació de competències (pdf).
Decret 4689/2024, de data 27 de setembre. Modificació de la delegació de competències (pdf).
Decret 4410/2024, de data 16 de setembre. Modificació de la delegació de competències (pdf).
Decret 1119/2024, de data 4 de març. Modificació de la delegació de competències (pdf).
Decret 2620/2023, de data 21 de juny. Delegació de competències en presidents i presidentes d'àrea i regidors i regidores delegats (pdf).
Document pdf amb presentació gràfica d'organització de la institució i distribució dels càrrecs electes i les àrees de govern amb cadascuna de les tinences d’alcaldia, presidències i diferents responsabilitats polítiques, amb els noms de les persones responsables.