Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
12/05/2025 22:28:02

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Elaboració de normativa

L'Ajuntament - Elaboració de normativa

Formulari principal

Reglament intern regulador de l'ús de RPAS (DRONS) de la Policia Local de Sant Feliu de Llobregat

Nou reglament intern que regula l’ús de RPAS (DRONS) per part de la Policia Local de Sant Feliu de Llobregat.

Òrgan responsable:

  • Àrea de Presidència (àmbit Seguretat Ciutadana)
  • Cap de la Policia Local de Sant Feliu de Llobregat

Problemes que es pretenen solucionar

Donar suport aeri en els casos de catàstrofe, emergència o calamitat, on els mitjans terrestres no poden arribar o localitzar.

Objectius de la norma

  • L'objectiu que es pretén aconseguir és millorar la seguretat i la rapidesa en els serveis que així ho requereixin, com per exemple el suport en els casos de catàstrofe o emergència, supervisió d'operatius especials que necessitin suport aeri, i els que s'estableixin d'acord amb la legislació vigent, sempre en benefici de la seguretat pública i amb total respecte i salvaguarda dels drets i llibertats dels ciutadans i ciutadanes.
  • Regular l‘ús, condicions i els seus manuals de desenvolupament, de manera que no es posen perill a altres usuaris de l'espai aeri i a les persones i béns subjacents.

Normativa que desenvolupa

Reglament intern

Proposta de membres de la comissió d'estudi

  • Sra. Ascen Moro Cordero, Cap del Departament de Govern Obert.
  • Sra. Neus Senín Muñoz, Cap de la Oficina Econòmica.
  • Sra. Gloria Carpi Albert, Tècnica de programes d’Igualtat i Ciutadania.
  • Sra. Maria Luz Moral Castillo, Regidora delegada de Civisme i Seguretat Ciutadana, que actuarà com a Presidenta de la Comissió.
  • Sra. Montserrat Diaz Galindo, Cap d’Unitat de Medi Ambient i Gestió Emergències.
  • Sr. Juan Carlos Sanchez Ramos, Inspector de Policia.
  • Sr. Manuel Gonzalez Maya, Cap del Departament de Sistemes d’Informació.
  • Sra. Natalia Martinez Crespo, Tècnica jurídica del servei de l’Assessoria Jurídica.
  • Sra. Eva Gloria Pecero Sanchez, Administrativa de l’Àrea de Govern Obert i Serveis Generals, que actuarà com a Secretària de la Comissió.

Calendari d'elaboració

  • Es té previst proposar l’aprovació inicial del Reglament en el ple de setembre sent que de no ser possible es contemplaria ajornar-ho.
  • El termini per recepcionar les aportacions de les al·legacions serà des del dia 21/7/2023 al dia 1/9/2023. Cal enviar-les per correu electrònic a l'adreça policialocal@santfeliu.cat
  • Aprovació inicial del reglament en el ple d’octubre
  • Tràmits d’informació pública
Salta a la part superior