Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
09/12/2024 02:19:43

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

Informació per als adjudicataris de contractes municipals

24/03/2020
Lectures: 7232
Informació per als adjudicataris de contractes municipals

La prioritat de l'Ajuntament és protegir i donar suport al teixit productiu i social, per tal de minimitzar l'impacte de la situació generada pel COVID-19. 

Aquesta etapa excepcional fa que els concessionaris que efectuen les seves prestacions en equipaments municipals, no puguin prestar el servei de manera total o parcial, a causa del seu tancament forçós. 

Per tot això, l'Ajuntament informa de les següents mesures: 

  1. Els proveïdors podran presentar per registre telemàtic i de la forma habitual, les factures relatives a les prestacions de servei efectuades abans del tancament dels equipaments municipals. 
  2. La resta de contractes administratius ordinaris o menors que estiguin suspesos o que de facto hagin quedat suspesos per la impossibilitat d'oferir el servei, podran presentar factures dels períodes anteriors a la suspensió del contracte o al cessament de l'activitat. 
  3.  Els serveis que es continuen prestant, de forma parcial, podran continuar presentant la facturació únicament per aquests serveis prestats, per registre telemàtic i de la forma habitual. 
  4. Els contractes de serveis o subministraments de prestació successiva afectats per la suspensió, prèvia sol·licitud, tindran l'opció de demanar una indemnització per tal que l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat els hi aboni els danys i perjudicis patits, segons el formulari i la concreció de la informació que posem a la seva disposició.

Aclariment per als contractistes públics (actualitzada amb data 06/04/2020)

Arran de l'entrada en vigor del Reial Decret Legislatiu 10/2020 de 29 de març que preveu  la suspensió de l'activitat dels treballadors  pels contractes que no siguin essencials i estableix el  permís retributiu recuperable que s'estendrà del 30 de març al 9 d'abril de 2020, ambdós inclosos, i la recuperació de les hores de treball que es podrà fer efectiva d'ençà al dia següent de la finalització de l'estat d'alarma fins el dia 31 de desembre de 2020.

Cal posar de manifest que per als contractes suspesos per l'Ajuntament mitjançant Decret o Instrucció d'Alcaldia, les empreses arribat el seu moment hauran de presentar dues factures amb dos conceptes diferenciats:

  • Una primera factura en concepte d'indemnització d'acord amb el RD 8/20 i haurà d'efectuar la petició d'indemnització dels danys i acreditar-ho (segons formulari habilitat per aquest Ajuntament).
  • Una segona factura amb concepte "costos del permís retributiu recuperable". Al final del contracte s'efectuarà liquidació de les hores que s'han de recuperar amb possibilitat de fer liquidacions trimestrals.

Per als contractes no suspensos però que es vegin afectats per la situació de cessament de l'activitat dels treballadors, l'Ajuntament aprovarà un Decret d'Alcaldia que recollirà aquesta circumstància i es procedirà quan correspongui a la corresponent regularització en el marc dels respectius contractes públics adjudicats.

Comparteix
Salta a la part superior