Cartes de serveis
Les Cartes de Servei vénen motivades pel mandat que es deriva de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Són documents vinculats amb l'àmbit de gestió de qualitat i es concreten en la descripció de les principals línies de servei i els compromisos de qualitat de l'Ajuntament en relació a les persones usuàries del servei. Així mateix, detallen els mecanismes de contacte, retiment de comptes i interacció de les persones usuàries amb els serveis.
Objectius:
- Avançar en l'estratègia de transparència i retiment de comptes de l'Ajuntament.
- Facilitar l'accés de la ciutadania a la informació pública
- Impulsar dinàmiques de gestió de la qualitat en els serveis municipals, a través de l'establiment de compromisos de qualitat.
- Clarificar els mecanismes d'interacció de les persones usuàries amb els servei.
Cartes de Servei de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat:
Retiment de comptes, queixes i suggeriments: